fredag 20 april 2012

Har gått en 4 km runda!

Under denna såg jag (troligen) en sparvhök som försökte fånga en av flera lärkor! Jag hörde dom och började med att titta på dom och fick då se jakten! Kanske någon form av falk vad vet jag!  Strax efter såg jag ett antal hjortyar som skulle korsa en väg först gick två över sedan(i samma veva) kom en bl på vägen dom nästkommande 4 avvaktade (jag tror inte bilisten såg dom)  när bilen passerat sprang dom sista över och anslöt! Dom tittade en del på mig också! Tänk vad man kan få uppleva i Guds fria natur!

2 kommentarer:

  1. Ja Kurt, det är oftast i naturen som vi stillar oss så pass att vi kan se detta..... Kram till dig! ♥

    SvaraRadera
  2. Synd om många nu för dom missar nog mycket eftersom dom tittar SÅ mycket på sin mobil SMS:ar eller vad dom gör om dom nu iinte talar i densamma!

    SvaraRadera