onsdag 11 januari 2012

Extrainsatt årsmöte för "vår" golfklubb!

Fortsatt drift och på vilket sätt är en fråga! Vad blir medlemsavgiften isåfall! Nerläggning? Vilka klubbar vill ha oss! Jag gick med i en klubb för ca 7 år sedan och för 3 år sedan lades den ner ! Nu är detta(kanske) nummer två som läggs ner som jag är med i TROR ni att nästa klubb jag går med i "jublar" ? Jag borde kanske inte berätta detta? Den som känner igen ryggtavlan hoppas jag godkänner att jag publicerar denna?  Detta är från 1:a hålet på min första bana!

6 kommentarer:

  1. Golf är en härlig utomhussport när man inte kan åka skidor :) kraMen

    SvaraRadera
  2. Det är säkert jättekul med golf, det finns ju många entusiaster.
    Vad jag gillar bäst, det är att "klättra" i bergen, vandra, cykla, gå....
    Nu skiner solen och jag sätter mig på cykeln på den dagliga turen! Kram♥

    SvaraRadera
  3. Det bara måste vara billigare at hyra in en plog ler jordfräs :)

    God fortsättning Kurt.

    Lasse

    SvaraRadera
  4. Utomhus var det Måna jo jag gillar golf även av Bangolftyp!

    SvaraRadera
  5. Gerd just nu är det färre som spelar golf än för några år sedan och TYVÄRR är återväxten blnd unga DÅLIG! Dom kanske klättrar i berg istället!

    SvaraRadera
  6. Lasse jodå "primitiv form av jordbruk" som Hans Werten döpte det till stäm,mer väl då och då! Vi gillar dock att hacka i marken utan hjälpmedel!

    SvaraRadera