lördag 31 december 2011

Besök av kung Bore inatt eller...

Minus 5,3 grader ute nu 05,25 får se om det varar! Vi var på Bio igår (ni som läser mig på FB vet redan) och såg The Stig-Helmer story! Oväntat BRA film och ganska annorlunda mot mina förväntningar se den GÄRNA ni som gillar bio! Kan förmodligen "betittas" hemma i TV-soffan som DVD också! Vi firar in nya året med goda vänner! Ifall jag inte hinner(orkar) skriva något här så önskar jag er alla ETT GOTT NYTT ÅR och att HELA året blir bra för ALLA!

8 kommentarer:

  1. Ett Riktigt gott nytt år till dig! KraMen

    SvaraRadera
  2. KRAMEN MÅNA på dig själv och vi hoppas på ett RIKTIGT gott NYTT år!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt Friskt År önskar jag och Pusselbit till er två! Idag är vi tillsammans "bara" vi två några timmar. Kram♥

    SvaraRadera
  4. Nej Ingen Kung Bore här!

    Gott Nytt År 2012
    och ett fint slut på 2011

    Nyårskram ';*:;,**'*''

    SvaraRadera
  5. Gerd då får ni ha det RIKTIGT mysigt vi har också firat själva bland annat med hund vid minst något tillfälle!

    SvaraRadera
  6. HAPPY NEW YEAR Önskar jag från London. Här var det +11 för en stund sedan, så ingen KUNG BORE här inte. Hugs from London ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Kaisa jag skrev förut men det kom väl inte med! Nyårskramar till dig/er från mig!

    SvaraRadera
  8. Kikkan va härligt att höra från London Happy New Year from för dagen kallt Sweden!

    SvaraRadera