lördag 12 november 2011

Skall köra "typ" 25 samt några mil till

idag först till min dotter och hennes familj sedan göra ett besök hos min mor (några mil t.o.r ) så det blir en del bil! Väglaget skall dock vara bra! Min sambo är hemma och skriver på sitt arbete och jag planerar åka hem måndag eller tisdag! Så hon kan inte följa med! Vi var på Laholmsrevyn igårkväll JÄTTEBRA all heder åt aktörerna tur för dom att dom(iallafall igår) har publik som vet att uppskatt humor och underhållning med "fart"  (hastighet inte fis) ....

4 kommentarer:

  1. Kör försiktigt, det är många dårar ute på vägarna! ☺

    SvaraRadera
  2. Ja å så ska jag ut OCKSÅ..... tack ska du ha och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag skrev idag om dårar i Trafiken! En i NLT beskrev sig själv som Kung i bilen... ja, du vet, såna möter man eller har efter sig.
    Trevlig helg och kör försiktigt! ♪♫♪

    SvaraRadera
  4. Det var OTROLIGT lite trafik på vägen upp nästan själv både på Nissastigen och ÄVEN E 4:an helt otroligt!

    SvaraRadera