torsdag 10 november 2011

Följetongen om SAAB fortsätter och fortsätter

fast några bilar byggs eller säljs väl inte?  Nu kommer GM troligen att säga nej till hela eller delar av affären med Kina! Dom Kinesiska(en av dom) uppges nu ha "slut" pengar verkar lysande framtidsutsikter för SAAB! Synd om dom som jobbar där eller vad dom nu fördriver dagarna med? Själv skall jag spela golf sista rundan före Jul tro? Solen skiner och varmt för årstiden samt vindstilla verkar det! Lyckospark till mig från mig!

2 kommentarer:

  1. Med risk för att få Saab anställdas kritik så är jag nästan glad om inte kineserna köper.... Men jag kanske är för dåligt påläst.... Kram!

    SvaraRadera
  2. Kaisa jag delar din uppfattning DELS för att det (troligen ganska SÄKERT) inte blir något kvar av SAAB i Sverige inom några år med kinesiska köpare! DELS ÄR JAG SÅ ORIMILIGT TRÖTT PÅ DETTA TJAT DAG EFTER DAG OM SAAB hit och dit det leder ju ingenstans mer än till den oundvikliga konkursen!

    SvaraRadera