fredag 21 oktober 2011

Jag har fått denna av Gerd!

1. När ingen ser eller hör mig...  så släpper  jag väder  eller petar mig i näsan ibland kör jag för fort...
2. Jag går aldrig hemifrån utan...skor på fötterna när jag var ung gick jag utan skor men mina fötter pallar inte nu!
3. Min blogg heter som den gör för att jag... jag aldrig vet vad jag skall skriva om utan det blir en överraskning även för mig ha ha..
4. Om jag vågade skulle jag..lära mig surfa på riktiga vågor utan segel
5. Om tio år kommer jag att... resa mer än idag till främmande länder!
Fem personer jag vill skicka denna award till:



Tankesmedjan Feminix




L-hs




Lena i Los Angeles




Måna mitt i kärleken






Sir Fräs




Hålltillgodo och vad ni skall göra är att behålla första delen av meningarna (fram till punkterna) och sedan fylla i valfritt allvarligt eller meningslöst slut på domsamma!

2 kommentarer:

  1. Halloj, Kurre!
    Du vågade skriva, vad du gör när ingen ser... haha, tänkte skriva prutt prutt eller nåt, men, näe, haha!
    Tack för din info! Lördagskramar! /Gerd

    SvaraRadera
  2. Jag är ärligheten personifierad! Vi svenskar lär ju vara UNIKA berättar GÄRNA att vi skall gå på toa och när vi kommer tillbaka hur det GICK för oss! Nästan alla andra är tämligen DISKRETA!

    SvaraRadera