måndag 13 juni 2011

En sak vi gjorde i lördags!

Vi besökte det återöppnade FV-museet intressant och spännande samt god mat till överkomliga priser! Finns vindtunnel lite simulatorer en för JAS men där var kön fram till igår! Barnbarnen gillade en hel del av det hela!Själv tycker jag ju om flygplan och gammla prylar så alla var nöjda! Kan rekommenderas inträde var det för alla men överkomligt tycker jag sen kan det ju bli dyrt om man vill köpa böcker,modeller och souvenirer samt en tur på 15 minuter i JAS-simulator 150 kronor! Men parkeringen var GRATIS!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit på ett flygmuseum i Linköping för massa herrans år sen. Månde det vara detta?
    Iaf så var det spännande, av någon anledning gillar jag också flygplan, kanske för att jag fick en sightseeing som 6-åring över Göteborg? Haha....

    SvaraRadera
  2. Då är det VERKLIGEN dax för ett nytt besök! Mycket har hänt LOVAR jag!

    SvaraRadera